Ana Sayfa » » Turbobit İle Upload Sitesi Yapımı (Videolu Anlatım)

Turbobit İle Upload Sitesi Yapımı (Videolu Anlatım)

Turbobit İle Upload Sitesi Yapımı (Videolu Anlatım)
Turbobitin sağladığı ücretsiz bir hizmet sayesinde özel bir turbobit sitesi oluşturabilirsiniz.Oluşturduğunuz sitenin adresi sizin istediğiniz bir adres olacaktır.Sahip olduğunuz bir domaine subdomain açarak onada entegre edebilirsiniz.Oluşturduğunuz sitenin hostu turbobit sunucusuna bağlıdır.Upload edilen dosyalar turbobitin sunucusunda muhafaza edilir.Upload edilen dosyaların linkleri sizin domain adresiniz ile başlayacak ve siteniz için profesyonel bir hizmet oluşturabilirsiniz.Videolu anlatımı takip ederek işlemleri eksiksiz yaparsanız dakikalar içerisinde bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz.Anlatım ilk ve tek bizdedir.
Kanalımıza abone olup diğer videolarımızı bekleyin...
Kurulum anlatımı : Ramazan Yüceloğlu
İlgili Aramalar:turbobit site yapmak, upload sitesi yapmak, videolu anlatım, turbobit iş ortaklığı, turbobit sitesi yapımı, videolu turbobit kurulumu, turbobit upload sitesi kurulum
 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Web Scriptiniz - Script indir - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..