Ana Sayfa » » Tersine Mühendislik Türkçe Eğitim Seti Full İndir

Tersine Mühendislik Türkçe Eğitim Seti Full İndir

Tersine Mühendislik Türkçe Eğitim Seti Full İndir
Tersine mühendislik eğitim seti programların zayıf noktalarını ve nasıl kırılacağını görsel olarak anlatan türkçe bir eğitim setidir.Programlar nerelerinden kırılabilir, zayıf noktaları nereleridir, lisanslama işlemler ve hackleme nasıl yapılır tamamını ele alan eğitim seti meraklıları için bulunmaz bir kaynaktır.İyi çalışmalar...
Tersine Mühendislik Türkçe Eğitim Seti Full İndir
Part1:
Part2:
Part3:
İlgili Aramalar:program kırma eğitimi, hacker eğitimi, program nasıl lisans kırılır, program hackleme eğitimi, türkçe eğitim full tek link indir
 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Web Scriptiniz - Script indir - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..